Smuthie.♥

Jag tycker att ni har blivit väldigt duktiga på att komentera mina inlägg!
Och såklart ska det firas! Jag firar det med en helt vanlig traditionell Smuthie ( om du inte vet hur man gör, se nedan)


Det du behöver är:



.♥ Ett glas mjölk
.♥Ett paket vanilj glass
.♥En mixer
.♥Frysta bär.



1 lägg i glassen och dom frysta bären i ett glas för att se hur mycket du ska göra
 ( lägg i lite över kanten eftersom att allt mosas ihop sen. )





2 häll i glaset med grejerna i mixern och mixtra runt.



3 häll i det i ett klatchigt glas och festa till det lite ;)



Kommentarer
♥Kommentera inlägget här:♥



*Vad har du på hjärtat? Skriv om du vill att jag ska ändra någonting, ha mer av någonting eller kanske bara ge en glad komentar ;)♥ *


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback