Midsommar planerad!

Nu äntligen vet jag vad jag ska ha på mig på midsommar.
Efter lite experiment  med olika klädesplagg har jag nu hittat vad jag ska ta på mig ;) 

Jag använder mig utav:
En vit Ballong klänning
Ett svart midje skärp
Ett svart vanligt linne.

Se hur jag gör:



Jag börjar med att vika ner "Resåren" på klänningen högst upp, på så sätt blir det en kjol.



Sedan använder jag midje skärpet för att hålla uppe kjolen.



Sedan använder jag ett linne som överdel men det går bra med T-shirt eller långarmad tröja också.



Tadaaa...Midsommar autfiten färdig!



Är man rädd för att använda sig utav svart på Midsommar så går det ju självklart bra med vilken färg som helst!

Klänningen Lindex, Midjeskärp H&M, Linne JC.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jäkligt snyggt asså, Hur kommer du på alla ideér?

2009-06-18 @ 11:09:11
Postat av: Linda Håkanström :)

Gud så inspererande du är!!

2009-06-18 @ 11:57:21
Postat av: Elina

Va snyggt!!!, Toppen :D

2009-06-18 @ 13:29:00
URL: http://fiffigs.blogg.se/
Postat av: Felicia

Snyggt!!! Jah ska kanske också ha mitt hjärt-skärp = )



2009-06-18 @ 14:40:42
Postat av: anonym

snyggt kan man härma ??

2009-06-28 @ 14:12:44
Postat av: Admin

Absolut!

2009-06-28 @ 18:01:08
URL: http://finasteahlberg.blogg.se/
♥Kommentera inlägget här:♥



*Vad har du på hjärtat? Skriv om du vill att jag ska ändra någonting, ha mer av någonting eller kanske bara ge en glad komentar ;)♥ *


Vad heter du?:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback